Wednesday, March 14, 2007

طب سنتي


داستان اول
همسر گرامي چند روز بود سرگيجه داشت . زوركي ديروز بردمش دكتر و پس از معاينه دكتر گفتش كه شايد مربوط به گوشش باشه و بايد بره اوديومتري و از اين حرفا. زود يك معرفي نامه نوشت واسه يك متخصص و ما هم زنگ زديم وقت گرفتيم تا بريم پيشش
.
داستان دوم
امروز رفته بوديم خريد.. داشتيم از يك جا رد ميشديم ديدم يك جا داروهاي طب سنتي چيني ميفروشن.. رفتيم تو وگفتيم يك چيزي واسه سر گيجه ميخواهيم ... يك خانم دكتر چيني متخصص طب سنتي بود... گفت ميخواهيد ويزيت شيد ..گفتيم چنده گفت ده دلار و قبول كرديم.... زبان انگليسي اصلاً نمي تونست خوب صحبت كنه .. نبض همسر گرامي رو گرفت و بعد با انگليسي دست و پا شكسته گفت دليل سرگيجه مال گردنته ... پا كامپيوتر زياد ميشيني ؟ جواب مثيت شنيد.. دستت هم گزگز ميكنه ؟ بازم جواب مثبت بود.. گفت يك خرده ورزش گردن كن و اين جوشانده رو هم بخور خوب ميشي... ايني كه ميبينيد عكس داروهاي گياهي اين جوشانده هستش... اينا وعده يك روزه... خيلي خوشگله .... همه چي توش هست.. شايد باورتون نشه تنه درختم توش بود.توپ توپه
.
.
.داستان سوم
مادر گرامي چهار هفته پيش تو ايران فشارش بالا پايين ميرفت. گويا كار بجايي رسيده بود كه چند روز بيمارستان بستري بود...بعدش كه مرخصش كردن بازم حالش بد بود... يك دفعه فشار ميرفت بالاي بيست و يا مي افتاد زير ده... ما از اينجا زورش كرديم كه بره پيش دكتر ناصري كه واقعاً اعجوبه اي تو طب سنتي ايران هستش... خلاصه رفته بود پيشش و اونم معاينه كرده بود و عرق شاتره و يكسري داروي گياهي داده بود و حاج خانم از اون روز تا حالا فشارش بالا پايين نميره و حالش خوب شده
.
نتيجه اول

.
واسه اوديومتري بايد سيصد وچهل دلار پياده ميشديم و واسه طب چيني با يك خروار داروهاي گياهي همش شد پنجاه و دو دلار
.
نتيجه دوم
.
قريب به مضمون خدا تو قرآن ميگه اگر بدانيد در هر گياهي خواص درماني براي شما وجود دارد
.
نتيجه سوم
.
اگر زياد مريض ميشيد.. خوب نميتونيد بخوابيد .. زياد عصباني ميشيد.. همش كلافه هستيدو.... حتماً يك دكتر طب سنتي گير بياريد بريد پيشش
.
نتيجه چهارم
.
يك داروي گياهي دوستان ما تو ايران طراحي كردن كه فقط هشت تا از ده تا بيماران سرطاني كه علم نوين پزشكي از اونا قطع اميد كرده بودن رو خوب كرده و به زندگي برگردونده...اگر كسي از فك و فاميلاتون سرطان گرفته به من پيغام بديد كه كمكش كنيم
.

نتيجه پنجم
.
عسل و زيتون زياد بخورين گامبوها

4 comments:

Anonymous said...

بیشتر بیماریها ریشه های ساده ای دارن.. جدای از بیماریهای خانومها که بیشتر ریشه غیر جسمی داره...
چند سال پیش عمه من سرگیجه های خیلی وحشتناک می گرفت... یکی گفت باید عمل بشه.. یکی گفت حلزونی گوش مشکل داره و الا آخر... در آخر پزشکی به سادگی از عمم پرسید شما دندان پر کرده با آمارگان چند ساله دارید.. با شنیدن جواب مثبت گفت.. برید و خالی کنید و دوباره پر کنید.. به همین راحتی عمه جان خوب شد..
یا علی

Anonymous said...

راستی... بازتاب درمانی هم طب جالبیه.. من اثرات عجیبی ازش دیدم.. به خصوص برای افرادی که حتما از نظر روانی نیاز دارن درمان فیزیکی باشه... دارم یک سری از سی دی های آموزشیش رو تهیه می کنم.. ابزارش رو هم قبلا پدر عزیز از سفرها محض کنجکاوی آورده بود
هرچند..اینطور دریافت می کنم که مشکل همسرتون چیز دیگه ای هست
...

a.einstain@yahoo.com said...

بابک جان سلام
نمیدونم هنوز به وبلاگت سر میزنی یا نه، اما امیدوارم پیغام منو ببینی چون واقعا به کمک نیاز دارم. همسر و دوست نازنینم یه بیماری جدی داره و خیلی وقته باهاش دست به گریبانه. بیماری بنام میاستنی گراویس. داستان و پیام آخر رو که خوندم دلم گرم شد که شاید از طریق شما بشه کسی رو پیدا کرد که به داد من برسه. قربان تو، مهران
a.einstain@yahoo.com

Unknown said...

من سعی کردم سه بار برای شما ای میل بفرستم ولی برگشت خورد گویا آدرس ای میل اشتباه است. به هر حال با آقای دکتر ناصری در کلینیک طب سنتی بیمارستان مصطفی خمینی تهران تماس بگیرید و یک ای میل هم به من بزنید تا شماره تلفن فرد دیگری را به شما بدهم

موفق باشید

بابک