Tuesday, May 15, 2007

درد و دل

همه آدما تو زندگي مشكل دارن و هيچ آدم بي غم و غصه اي تو دنيا پيدا نميشه.. فرقي هم نميكنه كه كجا باشن .. استراليا ، ايران آمريكا ، آفريقا... اما اونچه كه مهمه اينه ماها بايد ياد بگيريم كه چه جوري با اين مشكلات كنار بياييم و دق و دلي مون رو سر ديگران خالي نكنيم
.
آدما بايد خودشون رو تربيت كنن.. تو هر سني فرق نمي كنه .. اتفاقاً هر چي سن بالاتر ميره بايد رفتارمون، حرف زدمون، عملكردمون بهتر بشه.. نه اينكه من اينم كه هستم ميخاي بخواه ميخاي نخواه
.
يك چيز ديگه اينه كه موفقيت تو زندگي آدما برآيند عملكرد خيلي از كاراي گذشته شون هست.. اينجوري نيست كه ما هزار تا ظلم تو زندگيمون كرده باشيم و بعد توقع يك زندگي بي دغدغه و آروم داشته باشيم.. همش عاطل و باطل بگرديم بعد توقع يك زندگي موفق هم داشته باشيم
.
قبلاٌ هم گفتم الان هم ميگم بيشتر ما ايرانيا، منجمله خودم، درست تربيت نشديم.. .. تو 5 يا 6 برخورد اول حرف نداريم ولي بعدش نه حد و حدود خودمون رو ميدونيم... نه ميفهميم با كي داريم حرف ميزنيم.... و نه فكر ميكنيم كه ممكنه يك بخشي از حق موقع بحث دست طرف مقابل بشه
.
ميدونيد بزرگترين سرمايه آدما چيه؟ بنظر من صداقت هستش
.
آدما چند تا كار كوچيك رو به مرور زمان سعي كنن انجام بدن تو زندگيشون موفق ميشن.... دروغ نگن،‌عصباني نشن،‌نگران نباشن و شكر گزار باشن و مهربان هم باشن
.
يك نكته ديگه اينه اگه يكي رو بنظرتون ميرسه داره تو زندگي و يا تو كار بهتر از شما عمل ميكنه سعي نكنيد اونو بكشيد پايين.... سعي كنيد خودتون رو بكشيد بالا.. سعي كنيد از حسادتي كه سرتا پاتون را گرفته براي ارتقا و پيشرفت شخصي خودتون استفاده كنيد

No comments: