Sunday, January 07, 2007

مي

اگر هر روز سه كار رو انجام بديد ، به مرور زمان آدم خلاقي ميشيد . اول اينكه هر روز به يك قطعه موسيقي توپ گوش كنيد. دوم اينكه هر روز يك نقاشي يا عكس هنري ببينيد. سوم اينكه يك خط يا يك صفحه اثر ادبي بخونيد
.
پس بذر خلاقيت امروزتون رو با مضمون مي و شراب من ميكارم
.
اول از همه به اين اثر محشر استاد فرشچيان با عنوان شراب و شهد نگاه كنيد




دوم اين شعر را بخونيد
.
هوا هوای بهار است و باده باده ناب
به خنده خنده بنوشيم جرعه جرعه شراب
.
درين پياله ندانم چه ريختی ، پيداست
که خوش به جان هم افتاده اند آتش وآب
.
به جام هستی ما ای شراب عشق بجوش
به بزم ساده ما ای چراغ ماه بتاب
.
سوميش هم به اين موسيقي به اسم مي گوش كنيد..... خداييش هر وقت من به اين گوش ميكنم دو سه تا اشك غلت ميخورن ميان پايين ( از نوع تمساح صد البته).... اگه شما به اين آهنگ گوش كرديد و حداقل موهاي تنتون سيخ نشد من اسمم رو عوض مي كنم
.
اينجا رو واسه دانلوود كردن كليك كنيد
.
بازم بگيد بابك آدم بديه

4 comments:

Anonymous said...

Hi,

Would like to download the music but you know we've got slow connection here, is there any mp3 format available? I've got to become intelligent asasp!

Davood Sepahi

Babak said...

Sorry DAvood.I have no mp3 format of it and I have no convertor as well.

But go for it, it is not a big size file , only 988 kb

Anonymous said...

من عاشق این دوبیتی هستم... شاعرش رو به یاد نمیارم ولی پدرم این رو زیاد می خونن..یادآور یک سفر معنوی برای من...
ای به ره جستجو،نعره زنان دوست،دوست.....
ور به حرم گر به دیر،کیست جز او، اوست، اوست....
دم چو فرو رفت،هاست،هوست چو بیرون رود.....
یعنی از او در همه، هر نفسی های و هوست....
یا علی

Babak said...

خيلي دو بيتي قشنگي بود ممنون