Thursday, January 25, 2007

ماه محرم

ماه محرم هستش و عاشورا تاسوعا. تو خبرا اومده بود كه امسال مي خوان عكسايي كه تمثال ائمه رو نشون ميدن جمع كنن. من پارسال كه ايران بودم فكر ميكردم كه بخوان اينكار رو بكنن و بخاطر همين تا اونجا كه شد يكسري عكس از اونا گرفتم.. نيتم اين بود كه يكروزي يه نمايشگاه عكس راجع به محرم بزارم.. بهر حال يكسري عكسايي كه گرفتم رو اينجا ميزارم تا ببينين. اميدوارم كه خوشتون بياد
.
من زياد شنيدم كه بعضيا به مراسم عاشورا تاسوعا و دسته هاي سينه زني و از اينجور چيزا انتقاد دارن و ميگن نبايد باشه. من معتقدم هميني كه تمامي گرسنه هاي ايران توي اين ماه محرم هر شب با شكم سير سرشون رو به بالين ميزارن خودش خيلي خوبه. خيليا هستن كه چيزي واسه خوردن ندارن و حداقل تو ماه محرم، اين گرسنه ها با آبرومندي در كنار ديگر اغنيا سر يك سفره ميشين و غذا ميخورن
.
دلتان آتشكده مهر يزدان باد
.

















5 comments:

CHIC-HANDSOME said...

good year

Anonymous said...

برو ای عاقل و از دیده مجنون بنگر
تا ببینی همه سو، جلوه لیلایی را
سرنوشت ازلی بود که داغ غم عشق
جای دادند به دل لاله صحرایی را

Anonymous said...

سلام آقا بابک
خیلی مخلصیم
دمت گرم باحال می نویسی
خوشحالم که یه وبلاگ با حال دیگه پیدا کردم
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

Ice_age_2011 said...

دلم برای قیمه‌های محرم تنگ شده داداش!

Anonymous said...

Babak salam,

yadete rafeh boodim ping pong, migofti ke in chiniya ye chizi darand ke doresh jam mishan,
khob maa ham moharam o ramezoon darim ke hame doore ham jam mishim, midoonam toosh shadi nist, vali che basa toye in maah, har dele gham dideh, aroom mishe! har gorosnehi, sir mishe, va har teshnehi, sirab!

ya hossein!